söndag 12 april 2009

Påsk...


Vilken tråkig helg det har varit.
Vi har inte gjort något på hela helgen.
David jobbar natt, dåligt väder, trött.
Det finns så mycket man skulle kunna ta sig till att göra men då säger latmasken i mig att det kan vi göra en annan gång.
Och lydig som jag är lyssnar jag på honom(eller är det henne.) Jag har i alla fall bokat tid för en klippning.
Den här gången blir det hos ödlan och brorsan.
Sanna och Sofia ska klippa sig samma dag så jag slog till jag också.
Det blir på onsdag och då ska jag ta med mig alla presentkorten på greens och guldfynd.
Hoppas jag hittar något som faller mig i smaken.(och det gör det säkert)
Jag funderar också på att höra mig för om en tatuering. Jag vill ha en banderoll med barnas namn i.
I dag blir det ännu en slöar dag.
See you!

6 kommentarer:

Mona sa...

Håller med dig om att det är grått och trist. Man undrar när solen orka bryta sig igenom dimman. Ha det bra!

ewe sa...

jag vill också tatuera mig! :o
jävla artonårsgräns :(

och jag hoppas att det är mitt namn du menar? :o
puss! <3

Carina sa...

Latmaskar är definitivt av manligt kön.

Camilla sa...

Carina: Då är jag en man.....
Ewe: Tyvärr hade jag inte tänkt mig tatuera in ditt namn för i mina ögon är du inget barn. Love you.
Mona: Hörde att i Gerdal var det sol så det var bara vid kusten det var dimma.

Carina sa...

Nä, du är en kvinna. Latmasken i dig är en man.

Camilla sa...

Det var mig en stor man som bor i mig.Hur får han plats?