tisdag 28 april 2009

Mums,mums..(och då menar jag inte bara kexen)


Läste på min kära vän Carinas blogg att det går att köpa singoallakex med lakritssmak.

MMMMums.

Jag älskar lakrits.

Dom måste jag köpa.

Annars har det inte hänt mycket på dessa dagar.

Jag har varit ledig-LEDIG.

Inte gjort någonting som går att skryta om, här hemma.

Jag var på vårdcentralen i stan i går och efter det så hälsade jag på min vän Jenny som blivit mamma för två veckor sedan.

Herre Gud vad gullig han var.

Mörkt hår i massor.

Nästan lika mycke hår som mina barn hade, när dom föddes.

Men bara nästan.

Ingen klår väl dom.

Sanna klippte jag första gången då hon var tre månader. Då hade hon luggen till ögonen.

Sofia hade kortare lugg men hade desto längre vid öronen.

Men det var länge sedan det nu.

William, som pojken ska heta var i alla fall jätte söt.

I morgon ska jag jobba och på kvällen är det nya steg på skolan.

Det är en föräldrarutbildning som ska lära oss hur vi ska handskas med våra ungdomar.

Rätt intressant faktiskt.

See you!

4 kommentarer:

Mona sa...

Jag tycker att man känner sig lite värdelös som förälder när man varit på den där kursen. Men det är intressant ändå. Jag är nog lite släpphänt med mina små,söta pojkar.Jag jobbar kväll imorgon så jag kan dock inte fara.

♥ Carina ♥ sa...

Nä, ingen kan väl ha lika mycket hår som dom hade:) Åh, vad mysigt att "snusa" på en sån liten. Dom luktar ju så gott.

Pappa sa...

Det är bra att du aktivera dej .Ut isolen och ha det skönt.

ewe sa...

NEEEEEEEEEEEEJ stop! köp dom inte, dom är inge goda! jag älskar lakrits, men med kex smakar det jätteskumt! :s jag blev besviken :(

fast vem vet, du kanske tycker om dom :)
puuuuuss! <3