söndag 5 april 2009

Ingen fest....







I lördags var det ju meningen att jag skulle fira min 40 års dag med mina närmaste vänner men så blev inte fallet.



Sent på fredagskvällen (natt för mig) kräktes jag.



David var sjuk redan på onsdagen så jag blev väl smittad av att jag skurade toaletten flera gånger efter honom.



Det var inte roligt att ringa till dom som var bjudna och säga att det inte skulle bli någon fest.



Men jag tror att alla tyckte mest synd om mig(dom sa då det). Medan jag kände att jag lurat dom både på mat och på en fest.



Men festen får vi ta om några helger.Maten lika så.



Nu mår jag bra men David är fortfarande mör.



Å på på min födelsedag. Vilken födelsedag.



Det var helt underbart.(trots att David låg i karantän)



Sanna och Sofia hjälpte mig med allt. Och vilka presenter.



Man kan tro att man är omtyckt.



Blommor i massor, presentkort på greens och guldfynd, vas, vattenkokare, sodastream, halsduk, halsband, en ring, baden-baden, sjal, klänning, doftljus, 2 st änglar, en groda som gjord på slöjden, en signerad noicebok, frukt och godis korg med en flaska vin, riskudde.



Det var nog det mesta(jag kan har missat något. Det är inte så lätt att komma ihåg allt i min ålder.)



Men allting jag fick var kanonfina presenter.



Tusen tack till alla som uppvaktade mig. Jag älskar er.



See you!






Inga kommentarer: