fredag 29 maj 2009

Mätt i magen.



I dag har jag jobbat.
Efter jobbet åkte jag till Rusta för att köpa en mors-dags present till min svärmor.
När jag handlat färdigt åkte jag mot stan och tänkte
"Hur ska jag få tiden att gå nu då"
(jag skulle nämligen vara på varvsberget klockan 17.00)
Då kom jag och tänka på min gamla arbetskamrat, Åsa.
Jag tog mig en snabb visit till henne.
Som sagt klockan fem skulle jag vara på varvsberget för att äta Thailensk buffe´med mina jobbarkompisar.
Mycket god mat.(Helst kycklingen och nudlarna.)
Jag backade.(och det är inte ofta jag gör det ,vill jag lova)
Men asiatisk mat är förjäv.....gott.
Jag tog några bilder på mina underbara jobbarkompisar.(jag måste skriva så för någon av dom kanske läser detta.)
Nä, jag bara skojar. Dom är underbara.
Lika underbar som utsikten där uppe på berget.
Lika underbar som maten jag åt.
Om ni funderar på, om dom vet om att jag lagt ut dom på min blogg så kan jag säga att - Ja, det vet dom.
Jag sa ju att dom är underbara.
Nä, nu ska jag duscha, pissa och gå och lägga mig.
Det är en jobbar dag i morgon också.
See You!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vilken tur vi har som får jobba i helgen (not):) Om jag tänker på dig så kan väl du tänka på mig. Kul att se dina kobbar jompisar. Dom ser trevliga ut. Ha en bra helg! Kramiz

susanne sa...

Tämk vilka minnen som väcks till liv när man tänker på Thailand...god mat, gott sällskap, öl, god mat, mera öl...men minns du den gången vi var och åt på en restaurang som låg vid stranden...många katter i bur...var det verkligen kyckling som vi åt då??? Hmmm...
Kram
Syster

Douglas sa...

Dom ser ju trevliga ut.Och högt uppsatta är ni för en gång skull.