lördag 16 maj 2009

Husum dagen...


Jaha, så vad denna dag snart slut.
Jag bad om sol, det fick jag.
Jag glömde att be om värme.
Oj, vad det blåste kallt.
Men det var rätt mycket folk och ungdomarna som uppträdde gjorde det riktigt bra.
Jag gjorde ett fynd!!!
Jag gick på loppis, tittade och hittade inget som lockade mig.
Då säger Marie - Det är nu halva priset på allt.
Då stod dom bara där.
Två stycken skålar.
Ock skålar har vi dåligt av.
Så när jag stod där och tittade på priset 30 kronor på en skål kunde jag inte låta bli att snärta till den.
Klirrrrrrr!
Men den här är väl gjord av kristall?
Så jag köpte två skålar varav en kristall för 30 kronor.
Jag köpte även en doft tvål och något som man ska ha i badkaret då man ska bada.
Då skulle man visst få sååå len hud av den.
Om det fungerar???
Vi får väl se då jag har badat.
Till jul eller så.
Men annars har dagen varit riktigt bra.
God middag och är nu lite lullig efter drycken jag drack till middag.
I kväll är det melodifestivalen.
Hur ska det gå?
Den som håller sig vaken få se i kväll.
Den som går och lägger sig lär nog höra det i morgon.
Jag vet inte riktigt än vilken kategori jag tillhör.
Ska försöka hålla mig vaken men kan inte garantera det.
Det brukar vara svårt att hålla sig vaken så länge, men jag ska göra ett försök.
See you!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Något man ska ha i badet. Då trodde jag du menade en badanka eller möjligtvis en uppblåsbar krokodil.

susanne sa...

Syttene maj och grattis Norge! Det var väl välförtjänt att Norge äntligen fick vinna och med en bra låt också...
Nu ska jag åka och titta på nykläckta små valpar.
Kram
Syster

moster sa...... sa...

Men inte behöver du väl bada till jul heller du gjorde ju det ifjol............Kram