lördag 19 september 2009

En hel dag på stan.


































Efter att jag gråtit som ett litet barn efter Dirty Dancing i går gick jag och lade mig.
Sov gott men vaknade tidigt.
Gjorde i ordning oss inför vår resa till "storstaden" Örnsköldsvik.
Det blev inte mycket till shopping men jag köpte två par örhängen.
Jag hade present kort på "Greens"kvar efter det att jag fyllt år.
Jag var ute efter silverörhängen som jag kan ha till vardags.
Hittade två par på halva priset.
(Alltså....Jag tjänade pengar i dag.)
Klockan tre hade vi bestämt träff med Lisbeth Salander och Mikael Blomkvist :)
Trevliga typer det där:)
Skämt och sido.
Filmen var kanonbra.
Rå.... men bra.
När vi kom hem lagade jag fläskfilé med kantarell sås och färsk pasta.
Till det....vitlöksbaguetter
Ja,ja...det blev ett glas rött också.

Måste bara dra en rolig historia i dag också.


En blondin sade till sin pojkvän:
Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 20 kronor bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
Nästa dag:
Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för
att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha-ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!

Önskar er alla en underbar lördagskväll.

See You!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Snygga örhängen, men allt klär en skönhet.
Hade jag vetat att ni skulle på bio hade vi trängt oss på och följt med, haha.
Förstår att den var bra.
Den tredje kommer redan i november tror jag.
Natti natti ♥

cecce sa...

Dina historier är underbara!

Jag vill också se andra delen med Lisbeth och Mikael Blomkvist. Har läst böckerna och tyckte de var jättebra. Såg Män som hatar kvinnor på bio
men har inte sett del två.

Hoppas du får en trevlig söndag också!
Kram

Ama de casa sa...

*fniss* :-)
Ha en riktigt underbar söndag!