måndag 4 maj 2009

Låååångtråkigt....


I dag tänkte jag inte skriva något för jag har haft det sååååå tråkigt i dag.
Grått och trist väder och inget har hänt.
Men det så klart, det är egentligen bra att det inte händer något...så länge det inte händer något - händer det inget hemskt heller.
Man läser tidningar och se på nyheter-allting bara elände.
Är det inte krig så är det mord.
Jag brukar se på "efterlyst" med Hasse Aro. (bla.)
Tänk vad mycket elände det händer bara i Sverige.
Varje gång jag ser det tänker jag -Tänk dom som som känner igen dom personer som visas på tv:n.
Jag menar, även dom som gjort ex. rånet har en familj, mor,far eller vänner.
Tänk dig att sitta där framför tv:n och plötsligt visar dom ett rån och du känner igen han/hon på kortet.Din son,din dotter, din vän eller kollega. Vilken chock!
Men varje gång efterlyst är på tv:n händer det ju faktiskt.
Att någon känner igen någon person.
Nä, tacka vet jag Glamour.
Det är på låtsas och det kan man ta med en nypa salt.
Med en nypa salt.....
Undra hur många nypor salt 14 år blir.
Tur att salt är billigt.
Men salt är inte bra i stora mängder.
Men vad är en stor mängd?
Allt är relativt.
14 år, är det mycket?
Som sagt - allt är relativt.
Om jag har lite och göra...
Hur kan ni tro det?
Jag bara sitter och funderar på dom stoora frågorna.
Stoora, tänker ni då!
JA, ALLT ÄR RELATIVT:
See you!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va försiktig med saltet det är inte nyttigt ingentig är nyttigt att äta numera
sluta ät
må bätter
Drick vatten
och må bra.

♥ Carina ♥ sa...

Snacka om "snillen spekulerar" :)

Mona sa...

Jag ska färga håret.... :(

Hehehehe,skoja bara! Du vet vad jag menar, din kommentar?