tisdag 18 juni 2013

Kungligt besök

I helgen har Ulvön haft kungligt besök. Prins Carl Philip och Sofia har valt att semestra i helgen, just på Ulvön.


Enligt uppgifter till Örnsköldsviks allehanda har Prinsen och Sofia fått en guidad tur på ön, under en dag. Prins Carl Philip och Sofia Hellqvist har bland annat tagit en promenad på det klassiska gångstråket på ön.

Tänk, om jag hade vetat detta innan...att dom skulle komma hit till Örnsköldsvik. Om jag bara hade vetat så hade jag bjudit hem dom, på kaffe ;)
Surströmming hade jag definitivt inte bjudit på. För det åt dom väl där? ;)

 See You

26 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag såg i iddningen att dom varit där.
Synd som sagt att dom inte sa till.
VI hade ju kunnat guida dom ;)
Kram och god morgon!

♥ Carina ♥ sa...

Iddningen? Ett extra d och inget t... så det kan bli ;)

Paulahelenas sa...

Deet skulle ju ha varit nåt :)

Ha en fin tisdag!

Kram

Lollo sa...

Aha finbesök i byggden..
Nästa gång tittar dom nog in på en kopp!
Ha en fin dag! :-)

moi sa...

Jaså han har redan påbörjat sin "semester"....
Ett besök hos dig hade nog livat upp för han ser lite trött ut.
Kram kram

Anonym sa...

*fniss* surströmming till dem hihi...

Jag har aldrig själv smakat man ha ju bara hört om de...


Ha underbar dag
kram

Diana sa...

Så du lämnade aldrig över min adress till honom?? Camilla Camilla, jag gav dig EN uppgift att sköta...

Men men, du får väl ett god morgon trots ditt slarv. ;)

Ama de casa sa...

Ja, när jag missade flyget så får ni ju nöja er med ett nåååågot mindre celebert besök... ;-)

znogge sa...

Synd ni missade varandra! Tänk vilket inlägg för bloggen ;-)

Kram

Anonym sa...

Camilla det kommer flera ggr , då måste du vara på alerten så du hinner bjuda dom på Surströmming som är sååååå gott =varm hand ,,

Majken sa...

NÄSTA GÅNG får du vara lite mer på allerten ;-)

Kram

Grevinnan Blåst sa...

Hade de fått surströmming så hade de väl "smällt av"! *KABOOOM!!!*
Kram kram

ansepanse sa...

vad tråkigt att du inte visste om det i förväg, jag är säker på att de gärna hade kommit på en fika :)
Sv: jo, det gick bra för mamma
kramar

Rantamor sa...

Klart du skulle bjudit på surströmming, det kan allt dom kungliga behöva så att dom någongång kan ge nya ansiktsuttryck, iallafall Sillfia....(silvia...hihi)

Tjingelingen.

Mita sa...

Det skulle vara kul och se minen på dom om dom råkade känna på surströmmings aromen,hehe...
Kramar♥

Krönikören sa...

Till och med jag visst att de skulle dit. Det kanske var det att de slapp surströmming som avgjorde det? ;)

Sola på nu!
Kram

Guldkryckan sa...

Skulle bjudit honom på lite hemgjort "gott" i ett glas och pratat med honom om livet...blir nog en bra representant för vårt land nån gång det där.

Susanne P sa...

Men om de nu ätit surströmming på Ulvön, vad hade det gjort för skillnad? Det kan man ju äta flera gånger...! ;)

Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Nej men lite kaffe och en kunglig prinsesstårta hade väl suttit fint ;)
Kram.

syren sa...

Trevligt med fin besök,synd du inte visste om det.Surströmming är ju inget fel att bjuda på:) kram

soffie sa...

men vilka typer som inte meddelade dig detta:) skulle varit häftigt att ha med en prins på bloggen som käka surströmming;)

Freja sa...

Ja, tänk, vilken chans du missade där! Då hade du kommit med i Svensk Damtidning!

Carita Liljendahl sa...

Vad roligt med prinsbesök! Jag tycker de verkar så gulliga, passar bra ihop. Hoppas få se ett nytt svenskt bröllop snart!

cecce sa...

Oj...vilket besök! Hur kunde du bara missa?:-))

Kram Cecce

Fenixmonas sa...

Så synd att du inte visste om det...fast mest synd om dem förståss som missade kaffe hos dig! Kramiz

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Det var dålig stil av dem att inte meddela dig att de var på besök:P

sv: Haha ja men gör det:) Hoppas de kommer "baka" dem!