söndag 24 januari 2010



Jag fick en award av Camilliondollar Baby.

Eftersom jag redan har fått en exakt samma bara för någon dag sedan så är det fritt fram att själv välja vilka ni sju blir :)


A: Kopiera awarden på er blogg!
B:Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!




Och samma sanningar fårr det bli :)

1: Jag älskar fortfarande Noice som var populär på tidigt 80 tal.
2: Jag är en katt människa.
3: Jag är lite av en tevomaan.
4: Jag är lite av en städomaan.
5: Jag har blivit lite av en datanörd ,som kan väldigt lite om datorer.
6: Jag älskar att fotografera.
7: Jag skulle kunna gå genom eld och lik för mina barn.

See You!♥

2 kommentarer:

Diana sa...

Haha, det var ju fusk! ;)

ewe sa...

jag har ju inte hunnit fylla då! ;o