måndag 2 juli 2012

Släktträffen

Som jag sa i lördags, så var vi på släktträff. Ättlingar till Alinda och Holgers Rundqvist.
Alinda 50 år och Holger 48år
79 av 107 kom till träffen. Det var jätteroligt att träffa alla mostrar och morbröder, kusiner och kusinbarn. Fast...kusinbarnen hade jag ingen större koll på, vem som var vem, måste jag faktiskt erkänna.
Vi åt och lekte, lekte och åt.Vi minglade och skrattade, skrattade och minglade.
Och ett gruppfoto var ju bara ett måste :)
Ser ni mig? ;)
En väldigt lyckad kväll.
Uppdatering: Fler bilder hittar du här.

See You!

36 kommentarer:

Maud sa...

Jag som tyckte jag har stor släkt...

Miruschka sa...

Jodå, visst ser jag dig:)
Vad kul att träffas så där, stor eloge till den/de som anordnat det!
Kram♥

Aurora sa...

Kul grej.Vi kusiner har pratat om att göra en kusinträff. Min pappa tillhör en syskonskara på 10 och vi är många kusiner. Kram

Disa E sa...

Men ooo så roligt att kunna träffa så många. Mina är utstpridda runt jorden så det är svårt att få till släkträffar.

Ha en skön dag.
kram

Tinezza sa...

Så roligt med en släktträff. Det sker alltför sällan med så stora träffar. Släkten är större än vad man tror.

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, nej det gör jag inte... Så kul att så många kunde komma!
Kram.

Ama de casa sa...

WOW! Vilken uppslutning! Härligt :-)

Nej, jag ser inte dig. Mina ögon är lite.... små idag ;-)

Gomorron!

Livet sa...

OJ OJ OJ - så kul

jag har inte kvar någon släkt alls

Afrodite sa...

Underbart! :D
Nope,jag hittar faktiskt inte dig. Jooo, kanske. Till höger, andra raden nerifrån, tredje person, i vit mönstrad tunika/klänning? =)

Sv: Jaaa, kanske för att jag befinner mig i Skåneland och att "vara-ljust-hela-natten" inte existerar här...=)
Du får själv uppleva detta om...mindre än två veckor!!! :D

Kram på dig! ♥

Afrodite sa...

Sv: :D ♥

Majken sa...

JA du syns bra :-D

Vilken uppslutning, vad roligt att ni var så många :-)

Ha en toppenmåndag!
Kram

Diana sa...

Det var en riktigt skoj idé med en sån släktträff! Har ni det ofta? Försökte hitta dig på bilden, men nej... jag fick kasta in handduken. :)
God morgon!

Herr Nilssons Fru sa...

Kanonkul att så många kom:) Nää, tyvärr jag ser inte dig..haha...
Kramiz

bokhyllan sa...

Kul med släktträff och jag tror att jag ser dig... kanske...

Kram

Mallan sa...

Det var ju många i alla fall, även om inte alla kom! Lät som om ni hade trevligt :-)

Anonym sa...

Kul att ni hade trevligt!
Önskar dig en fortsatt trevlig dag.
Kram - nu följer jag dig och din blogg ♥

Åse sa...

Så härligt med så många släktingar på en och samma gång !

ansepanse sa...

nej, jag ser inte dig, försökte verkligen kolla in bilden riktigt ordentligt
kramar

Mita sa...

Jag tog fram förstoringsglaset på med glasögonen och verkligen ansträngde mig,men fasiken,jag fick ge upp.Int såg jag dig,hehe...
Jag tror jag åker och köper lite rosévin så kanske det blir bättre..*L*..
Kul med en sån stor träff och att så många kom...
Kramen♥

4U2 sa...

Stor släkt - vi är bara några få ...

Carina Sjölund sa...

Nog för att du brukar vara på dom flesta korten, men TYVÄRR såg jag inte dig denna gång *L*

Men visst är det kul att få träffas, och att så många kunde komma :)
Kramen på dig♥

♥ Carina ♥ sa...

Ja visst ser jag dig. Jag ser även några andra som jag känner igen. Men mest känner jag igen dig :)
Kram

Afrodite sa...

Hmmm...Camilla, jag tror att du skulle behöva läsa inlägget igen...;) SPAM???

Semester & Mat sa...

Låter som en lyckad dag.


Kram

Diana sa...

Sv: Jag tror jag har hittat dig. Jävlar vad du är brun!!!

LillaTuss sa...

Helt underbart att så många kom. Jag kan bara tänka mig vad det pratades.

Sus sa...

Det är ju något maaagisskt!
Ju äldre jag blir desto intressantare blir släktforntiden!?
Whaaat??? Why???

Hittade dej?? Nääääää...

Kraaaaaaaam

Diana sa...

Sv: Haha, ja vaaaad kan jag mena med det? ;)
Solning är farligt för huden, hävdar jag bestämt. (läs: surt sa räven)

Annika sa...

Så kul med släktträff. Och vad många ni var. Nä...inte kunde man se var du var på den gruppbilden. ;) Sv: Ja, vi får hoppas att värmen kommer då du får semester. Men det har ju blivit några grader varmare. Ha en fin kväll Kram

Västgötskan sa...

Vilken lyckad träff! :-)

Ser dig? Herregud, jag ser inte ansiktet på någon, med den storlek på foto. Jag skyller på dålig syn och ålder.... (?) Haha! ;-))

Micke sa...

En härlig träff verkar det som! :-)
sv:
4 dagar kvar och längtar också!!!

Mia systeryster sa...

Vad kul! Vilken stor släkt ni är=D
Jag var själv på en sån stor släktträff i Norge, för en herrans massa år sen, jag kände nästan ingen av mina "släktingar";)
Kram

Sussi sa...

Men vad underbart! Vi skulle inte ens få ihop så många personer i vår släkt. Vi är inte så många.

Kramisar

cecce sa...

Var är du?:-)
Härligt med släktträff. Har varit på några stycken och det är alltid lika kul:-)

Grattis på bröllopsdagen!

Kramar cecce

Fenixmonas sa...

Å´så himla kul! Det är alltid svårt att få ihop alla, men det där var ändå inget dåligt resultat! Kramiz

Miss Juni sa...

Alinda! Vilket fint - och roligt - namn. Det har jag aldrig hört!

79 av 107 var väl en schysst uppslutning, tycket jag! 79 är ju väääldigt många människor på en och samma fest... :)