måndag 10 oktober 2011

Klart!

Nu kan Kungen komma och fika hos oss. rent har vi det nu. Men...vad ska jag bjuda honom på? Jag har ju inte bakat ;)
Rent är det i alla fall, för igår städade jag resten av huset. Så nu kan jag inte längre vara med i "Rent hus". Jag kvalificerar mig inte in där, liksom ;)
Självklart ska jag visa före och efterbilder.
Som ni vet gillar jag det :)






Jaja...nu fick ni inte se hela huset. Vill ni se alla rum...ja,då får ni allt komma hit. Men som sagt....ta med er fikabröd ;)

See You

40 kommentarer:

Miruschka sa...

Visst känns det härligt när man får ordning och reda runt sig igen?
Jag gillar verkligen soffan som ni köpte, den verkar skön att vräka ut sig i;)
Tack för inbjudan, kommer gärna och hälsar på. Men jag väntar till du har bakat, så du kan hojta till då;)
Kram♥ och god morgon

Petra sa...

Ordning och reda, pengarna på fredag??? Nähä!?

Susanne P sa...

Så snyggt!
Och jag kommer....nästa gång någon fyller år. ;) ;)
Kram

Helene sa...

Va FINT det blev !!
Det är så roligt med före och efter bilder...då ser man verkligen skillnaden !!
Vardagsrummet blev kanon-bra !!
Snygg fond-tapet = ))
Ha en bra dag.
Kram Helene.

Majken sa...

Häääärligt :-)
Välkommen hit till mig & fortsätt du verkar ju vara gôrduktig på detta ;-)

Nu kan du njuta av ett ent hem hela måndagen!
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Så gott!!
De blev så fint så. Mest fastnade jag en stund i bild(erna) två. De e inte lite grejer som åkt väck där!! Men bra blev de.
Kollar lite tåg o flyg här o eventuellt kaffebröd jag kan ta med...:)
Go måndag.
Kramiz

Znmogge sa...

Härligt att ha fårr sådan ordning. Här behövs nog krafttag inser jag ;-)

Kram

Znogge sa...

Znmogge?! Hur skriver jag? Nåja, det bjuder vi på ;-)

Anonym sa...

Snyggt jobbat! Så kanske man alltid ska göra när man städar. Före/efter-bilder. Ett hägrande blogginlägg kan ju bli en sporre till att städa ju :-)

Millan sa...

Här är det rörigt nästan jämt tyvärr. Jag vill men vill inte göra någonting åt det. För att jag hatar att städa.

Anonym sa...

ja kungen är jag inte men fint hus ni har o det lilla gör så mycket

Hovdamen sa...

Desto roligare att städa när det blir lite skillnad:)

Carina Sjölund sa...

Härligt när allt kommer på sin plats igen, då har verkligen fint inne hos dig :)
Kramen♥

Joanna Björkqvist sa...

Vad trevligt att få titta in hos dig! Och precis lagom kort resväg för mig - stillasittande på stolen vid datorn! ;)

Mita sa...

Ja nu är det städat och fint hos er.Julstädningen avklarad också kan man säga,skönt..
Snyggt med fondtapeten och den ljusa soffan,det gillar jag verkligen.
KLart jag tar med fikabröd,fattas bara..*blink*...
Kramen på dig♥

Diana sa...

Hihi, nu är den stora frågan hur pass länge det var vara såhär prydligt... ;)

ansepanse sa...

urtjusigt :) en härlig känsla när allt är på plats igen och kanske lite nytt också
Sv: värken fortsätter tyvärr
bamsekramar

Helen sa...

Det var en rejäl make over det!

Ni har det så jättefin ju och så gött när det är hjort, som älgen sa som badade och blev ren!

Kramkram

4U2 sa...

Snyggt! Här trivs dammråttorna som bäst men inte får de ha det så länge till ... har du lust att fortsätta med uppfräschning? Jag har fika att bjuda på, efter städningen. ;)

Babs sa...

Verkligen stor skillnad på före och efter, nu måste du känna dig mer än nöjd.
Kram

Stina sa...

Härlig känsla när man har städat klart.:-) Stina

fina frun sa...

Åh vad fint ni har det! Gillar den lila mattan som ni bytte till!

gunsan sa...

Nu kan du käönna dig nöjd o belåten, såååå fint det är överallt;))

Kramizzzz

Miss M sa...

Blev ju kanon det där! Kram Miss M

Camillasrum sa...

Va härligt att få städat :-) Kanske du kan kika in till mig sen när jag har renoverat klart, du verkar duktig på städning :-)) Finns lite före-och efterbilder hos mig med :-) Ha det gott, kram

Mallan sa...

Skönt med ordning och reda :-)

♥ Carina ♥ sa...

Äsch! Jag väntar till du har bakat :)
Kram

Sus sa...

Jaaa, det är så otroligt skönt att få rent och ordning!
Få och få, förresten...det får man snällt skaffa sig själv - slit och släp ;)
Fint fick du!! Duktigt jobbat!
Kungen kommer!!!

Kraaam

soffie sa...

du har det supersnyggt hemma, jag kommer gärna du gillar väl cheescake;)

LillaTuss sa...

Nu kan jag anmäla dig till Sköna Hem :) Tar gärna med fikabröd om resan inte är fööööör lång

Roggan sa...

Så duktiga ni varit. Tror kungen blir glag för en ostfralla.

Freja sa...

Kan du komma hit och göra Rent hus med? Jag bjuder på bullar....

Susanne P sa...

Sv. ja men du tror att Susanne P skulle vara kapabel till att ta fram kameran i detta ögonblick!? Nä, det skulle inte ens bli ett blogginllägg!!!
Kram

Afrodite sa...

Vad fint du fått det nu igen! :D Nu känner jag igen mig igen! =) Och JA! Jag vill gärna se hela huset en gång till (minst)! Nu ser förresten den mysiga lilla blogghörnan ut som vanligt igen. Skönt! :D
Kram vännen!

Mia systeryster sa...

Vad fint du har fått det!!
Härligt med ett "nytt" o välstädat hem=D
Kram

Fenixmonas sa...

Snyggt! Bra jobbat! Måste kännas väldigt tillfredsställande just nu! Kramiz

Maria (Jag och de mina) sa...

Herregud vad du varit duktig den senaste veckan när en annan har legat vid en pool och lata sig!!

Allting har blivit jättefint!!

Kram

Sussi sa...

hahaha ja, hade det varit närmare så kanske man kunnat titta förbi med några kakor. Men du ska ju bara bo så långt bort!! ;)

Men du, så fint du gjort det. Jag gillade den lila mattan..

Kramisar

Anonym sa...

Mycket fint vännen !

Och som jag skrivit tidigare så är det så stilrent och fint och det är precis min smak.

Kram Kram

Miss Juni sa...

Det måste ha hänt nå´t jättekonstigt när du städade...för mattan skiftade färg från grönt till lila?? Jag fattar ingenting?? Ändrar den färg efter rumstemperatur?? Vädret utomhus?? Veckodag??
Fiffigt är det i alla fall! :)
Kram på dej!