måndag 22 augusti 2011

Man ska aldrig sluta att förvåna sig

Men vad är det som har hänt med mig?
Och jag som trodde att jag var klar med trädgårdsarbetet träningen. Men inte då. Med träningsvärk och blåsor i händerna så gav jag mig på framsidan också.
Och eftersom jag tycker om att få beröm, (för det får jag väl?) så visar jag er före och efter bilder :)

Snacka om att jag har blivit vältränad nu ;)
Synd att jag inte tog en före bild på mina muskler. Ni får helt enkelt lita på mig. Jag är er förebild ;)

See You

33 kommentarer:

Marina sa...

Eftersom jag tillhörde de där som aldrig orkade (eller i alla fall väldigt sällan) ta bort det gröna mellan plattorna, så är jag så fascinerad när någon orkar och det blir så vacker så...

Fenixmonas sa...

Vilket slitgöra, men så fint det blev! Jodå, du ÄR jätteduktig! Kramiz

Susanne sa...

Kanonfint!!!!

♥ Sanna ♥ sa...

Det där är tungt arbete ;)
Gången blev hur snygg dom helst , ser ut som en väldigt ordningsam familj bor där ..... Och det gör det ju :)
Duktig du e
Kram

Anonym sa...

Oj, vilken skillnad!! Wellington done!

Babs sa...

Oj så fint - har du tagit bort mossan mellan stenplattorna också, det ser ut så.
Kram

Stattinskan sa...

Bravo, bravisssssimo, gör vågen och applåderar ;-D
Gomorron :-)

Maria sa...

Vad duktig du är!!
Jag försöker arbeta upp ett intresse för att ta tag i vår trädgård. Sätter min förhoppning till att du kan hjälpa mig att utveckla mina gröna fingrar ;)

Miruschka sa...

Du ÄR jätteduktig och fint blev det!!
Kram♥ och god morgon

Therese Skönhetsblogg sa...

Blev ju jättebra! Brukar inte svara här, men åh vad roligt att du blev inspirerad av mitt inlägg! :) Du får hålla mig uppdaterad om hur det går med eyelinern ;) Kram

Diana sa...

Det är kanske dags att gubben får dra fram damsugaren där inne och göra lite av "ditt" jobb med. :)

Anonym sa...

Vad duktigt du är! Du har fixat det i paint, va?
;-)
Gomorron!

4U2 sa...

Urduktigt!!!
Vet av erfarenhet hur jobbigt det är att rensa från plattornas mellanrum. Slitgöra. Synd vi inte fick se vilka muskler du fått, tror jag skulle peppa många! ;) ;) :)

Carina Sjölund sa...

Tänk om alla skulle varit lika duktig som du, tänk vad enkelt det skulle vara :)
Kramis♥

Herr Nilssons Fru sa...

Snyggt!! Oh vad gör du för att hålla igång muskleran i vinter så de inte blir förslappade?? Jag vet, skottar snö!!
Jag sa just till gubben här i helgen, tänk vilken skilland det alltid blir för varje lite grej man gör (iordning) eller färdigstället (som vi). Med före o efterbilder ser man det extra bra.
Kramiz o go måndag

Mina dagar sa...

Jädrans vá bra gjort!!!

Roffe sa...

Godmorgon.Låg lite längre idag.Sov inte mycke igår natt.Idag regn tvätta ,perfekt tvätt väder.Igår var vi i Karlsborg kollade på fästningen och GötaKanal.På e.m for pappa hem,blev så tyst.Ha en skön dag.kram

Vad gör Gubben.Hjälper han inte dig.

ansepanse sa...

hahaha - men du får gärna visa dina enorma muskler nu
du HAR varit duktig
kramar

Mita sa...

Har du fått Karl-Alfred muskler nu,hehe...konstigt,jag tycker inte jag får några muskler av trädgårdsarbetet. Jobbar jag inte tillräckligt hårt månntro?? Men ont får man lik förbannat,ha...
Snyggt blev det hos dig,gubben din kan vara stolt över dig..*ler**..
Carina sa att det inte regnade hos er, bor ni långt från varandra?
Kramiz♥

Mita sa...

Ok, 3km,int så värst långt, men då har det förmodligen börjat regna hos henne..*ler** ingen slipper undan,
Kramiz♥

Afrodite sa...

Duktiga du! Vilken energi du har! Är det all sol som du fått lapa under hela sommaren som gett dig denna? =) Skulle oxå behöva lite solenergi!
Kram på dig vännen! ♥

Helen sa...

Snyggt .....fina raka kanter!

Kramkram

Znogge sa...

Imponerande och snyggt! Här fick man en omild påminnelse om vad som borde göras med uppfarten...

Kram

Susanne P sa...

Men åh vad du har varit duktig!
Du har...hmm...flyttat på skuggan?! Eller...?
Men nu undrar jag en sak? Vad gör D egentligen? Har han flyttat ut? ;) ;)
Kram

maria sa...

Underbara Millan :)
Klart du ska få beröm av mig :)
Du är JÄTTE duktig.......

Vad fint det blev :)
Må så gott !
Kramar Maria

gunsan sa...

Vad supersnyggt det blir efter dina träningspass;))
kramizzzz

Kati sa...

Du är bara helt enkelt superduktig!

Från en muskelknutte till en annan!

Kati

Sus sa...

Guuuud va Fiiiint!!!
Vad flitig du är! Jag har en massa arbete som behöver göras och solen skiner i södern nu! Visst!
Kraaaam ;)

bokhyllan sa...

Bra jobbat! Fint blev det!!!
Kram.

Mallan sa...

Ja kolla så fint det blev!

Miss Juni sa...

Jag litar icke på dej!! Utan kräver före OCH efterbild... ;)

soffie sa...

guuu va du är bra å snyggt blev det med:)kramen

Mia systeryster sa...

Jättefint!! Vad duktig du har varit=D
Kram